- EXTRAWOD -

Harjoitusohjelma CF harrastajille, jotka seuraavat oman Crossfit boxin ohjelmointia mutta tahtovat extraa. Niille jotka tahtovat lisää voimaa yläkroppaan jotta voivat saavuttaa Crossfitin haastavimmatkin voimistelu liikkeet.

Jos kuulut siihen porukkaan, joka tahtoo seurata oman CF boxin harjoitusohjelmaa sen sijaan että treenaisi yksin nurkassa, mutta haluaisit silti kehittää itseäsi hieman enemmän.

Kenties olet haaveillut joskus kävelevän käsillä tai saada tehtyä Mu:n? Tämä ohjelma on yksi askel lähemmäs.

Valmennuksesta ja ohjelmoinnista vastaa Ville Viikinki
#VIKINGSTYLE  


ILMOITTAUTUMINEN MUKAAN 
 19,90e/kk (Voit lopettaa koska tahansa.)

Kuukausimaksu sisältää: (19,90e/kk)

  • Harjoitusohjelman
  • Valmentajan tuen

HARJOITUSOHJELMA:

  • TREENEJÄ VIIKOSSA: 3
  • HARJOITUKSIEN KESTO: 15-30MIN

Harjoitukset sisältävät yläkroppaa vahvistavia perusliikkeitä + tukiliikkeitä. Hieno sekoitus voimaharjoittelua ja kestävyyttä.

Harjoitukset tehdään ennen wodeja/wodien jälkeen tai sitten ihan omana treeninä. 

Harjoitusohjelma muuttuu joka viikko jotta harjoittelu pysyy tehokkaana ja mielenkiintoisena. Saat seuraavan viikon harjoitukset aina sunnuntaisin. Voit hypätä harjoitusohjelmaan mukaan koska vain.  

Tavoite:

Tämä harjoitusohjelma tähtää luomaan parempaa pohjaa, keskittymällä vahvistamaan yläkropan perusliikkeitä. Saamaan enemmän leukoja, dippejä, käsilläseisontapunnerruksia jne. Koska riittävät voimatasot perusliikkeissä on kaikkien voimisteluliikkeiden pohja.
Esimerkiksi leuanvedot ja dipit eivät ole vain "harvoille ja valituille", vaan jokainen siihen pystyy järkevällä harjoittelulla.

Kerron salaisuuden: Jos et ole koskaan saanut leukaa elämässäsi ja aloitat Crossfitin etkä harjoittele sen lisäksi itseksesi leuanvetoja.. Et tule todennäköisesti koskaan saamaan leuanvetoa, ellet aloita harjoittelemaan sitä omatoimisesti.


EXTRAWODISSA TASOJA ON KAKSI


LEVEL 1:
Keskittyy siihen että saat lisää voimaa yläkroppaan jotta saavutat LEVEL 2 vaatimustason. Etkö saa esimerkiksi vielä yhtään leukaa? Ei hätää, sitä varten tämä valmennus on olemassa, liity mukaan ja saat sen.

VAATIMUSTASO:

  • Olet käynyt Onrampin

LEVEL 2:
Keskittyy vahvistamaan perusliikkeitä vieläkin vahvemmaksi jotta cf:n kaikki haastavimmat voimisteluliikkeet onnistuu.

VAATIMUSTASO:

  • 3 HSPU (kipillä)
  • 3 LEUANVETOA (raakana)
  • 3 DIPPIÄ (raakana)

Jotta ohjelma palvelee sinua mahdollisimman hyvin, niin suosittelen seuraamaan ylläolevaa. Saat enemmän harjoittelusta irti kun treenit ovat suhteutettuna omaan tasoosi.

VALMENTAJAN AJATUKSIA:
Olen kilpaillut ja valmentanut lajin parissa noin 8 vuotta. Haluan jakaa oman valmennus osaamiseni ja kokemukseni jotta sinun ei tarvitsisi tehdä samoja virheitä mitä olen itse tehnyt. Muistan itse aikoinaan tuskailleeni esimerkiksi miten pystyy yhdistämään näitä harjoituksia järkevästi, kuinka paljon pitää treenata kehittyäkseen, mitä kannattaa harjoitella jne.

Tämä ohjelma pitää asiat yksinkertaisena.

Älä odota että olet jossain tietyssä kunnossa, paras aika liittyä mukaan on nyt!

- Ville

"Voit lopettaa ohjelman koska tahansa, jos vaikka saavutat ensimmäisen leukasi ja olet siihen tyytyväinen niin voit lopettaa. Mutta jos janoat lisää niin jatka mukana."