Harjoitusohjelma CF harrastajille, jotka seuraavat oman Crossfit boxin ohjelmointia mutta tahtovat extraa. Niille jotka tahtovat lisää voimaa yläkroppaan jotta voivat saavuttaa Crossfitin haastavimmatkin voimistelu liikkeet.

KENELLE?

Jos kuulut siihen porukkaan, joka tahtoo seurata oman CF boxin harjoitusohjelmaa sen sijaan että treenaisi yksin nurkassa, mutta haluaisi silti kehittää itseään hieman enemmän.   

Kenties olet haaveillut joskus kävelevän käsillä tai saada tehtyä Mu:n? Tämä ohjelma on yksi askel lähemmäs.


TAVOITE:

Tämä harjoitusohjelma tähtää luomaan parempaa pohjaa, keskittymällä vahvistamaan yläkropan perusliikkeitä. Saamaan enemmän leukoja, dippejä, käsilläseisontapunnerruksia jne. Koska riittävät voimatasot perusliikkeissä on kaikkien voimisteluliikkeiden pohja.

Esimerkiksi leuanvedot ja dipit eivät ole vain "harvoille ja valituille", vaan jokainen siihen pystyy järkevällä harjoittelulla. 

Kerron salaisuuden: jos olet esimerkiksi nainen joka ei ole koskaan saannut leukaa elämässään ja aloitat Crossfitin etkä harjoittele sen lisäksi itseksesi leuanvetoja.. Et tule todennäköisesti koskaan saamaan leuanvetoa, ellet aloita harjoittelemaan sitä omatoimisesti. 


Kerron myös toisen salaisuuden: jos et saa vielä yhtään leuanvetoa etkä dippiä. Älä tuhlaa aikaasi harjoittelemalla muscleuppia kuminauhojen ja erilaisten kikkailujen kautta. Hanki ensin voimaa.


Kolmas salaisuus: Jos et tiedä miten lähtisit hankkimaan lisää voimaa yläkroppaan, liity EXTRAWODIIN.

Varoitus: harjoitusohjelman sivuvaikutuksena on lisääntynyt lihasmassa.

EXTRAWODISSA TASOJA ON KAKSI

LEVEL 1:
Keskittyy siihen että saat lisää voimaa yläkroppaan jotta saavutat LEVEL 2 vaatimustason. 

Etkö saa esimerkiksi vielä yhtään leukaa? Ei hätää, sitä varten tämä valmennus on olemassa, liity mukaan ja saat sen.


VAATIMUSTASO:
  • Olet käynyt Onrampin

LEVEL 2:
Keskittyy vahvistamaan perusliikkeitä vieläkin vahvemmaksi jotta cf:n kaikki haastavimmat voikka liikkeet onnistuu.


VAATIMUSTASO:
  • 3 HSPU (kipillä)
  • 3 LEUANVETOA (raakana)
  • 3 DIPPIÄ (raakana)


Jotta ohjelma palvelee sinua mahdollisimman hyvin, niin suosittelen seuraamaan ylläolevaa. Saat enemmän harjoittelusta irti kun treenit ovat suhteuttuna omaan tasoosi.


Tavoite on että jos aloitat level 1 niin harjoittelet sitä niin kauan kunnes saavutat level 2 tason. Lopullinen tavoite on että voit luopua valmennusohjelmasta kokonaan koska olet jo liian vahva.


Selvyyden vuoksi, tässä ohjelmassa ei harjoitella erilaisia drillejä tai progressioita esim. Mu:ta varten. VAAN VOIMAA!

EXTRAWOD VALMENNUS SISÄLTÄÄ:

  • HARJOITUSOHJELMAN 

3x harjoitusta viikossa jotka sisältävät yläkroppaa vahvistavia perusliikkeitä + tukiliikkeitä. Hieno sekoitus voimaharjoittelua ja kestävyyttä.

Harjoitukset tehdään ennen wodeja/wodien jälkeen tai sitten ihan omana treeninä, harjoituksien kesto n. 15-30min.

Harjoitusohjelma muuttuu joka viikko jotta harjoittelu pysyy tehokkaana ja mielenkiintoisena. Saat seuraavan viikon harjoitukset aina sunnuntaisin. Voit hypätä harjoitusohjelmaan mukaan koska vain.  

Ohjelma on suunniteltu niin että treenit tehtäisiin maanantaina, keskiviikkona ja perjantaina. Mutta voit täysin muokata omien tarpeiden mukaan.

  • VALMENTAJAN HUOMIOT

Tarkemmat ohjeet liikkeistä, progressiot, skaalaukset ja mikä on harjoituksen tarkoitus.

  • NEUVONTA

Voit kysyä aina apua valmentajalta tarvittaessa.


  • YHTEISÖ

Olet samalla polulla monen muun kanssa, joten voitte kannustaa toisianne parempiin tuloksiin.

  • SEURANTA

Wodconnect palvelun kautta voit kätevästi merkata tuloksesi ylös ja seurata omaa kehitystäsi.

Jos sinulla herää kysymyksiä valmennuksesta niin älä epäile ottaa yhteyttä: ville@villeviikinki.fi

"Voit lopettaa ohjelman koska tahansa, jos vaikka saavutat ensimmäisen leukasi ja olet siihen tyytyväinen niin voit lopettaa. Mutta jos janoat lisää niin jatka mukana." 

START / CANCEL ANYTIME